اتوبوس واحد گشت
نوشته شده توسط : امیر

اتوبوس واحد گشت

اتوبوس از پراستفاده ترین وسایل نقلیه در جهان امروز به شمار می رود. وسایل حمل و نقل در دنیای امروز از جایگاه ویژه ای در زندگی افراد برخوردار می باشند. عموم مردم برای جابجایی های روزمره خود مجبورند از این وسایل استفاده کنند و خودشان را به مکان مورد نظر برسانند. سرویس های این حوزه به خدمات متنوعی اعم از کرایه اتوبوس دربستی ،کرایه اتوبوس واحد گشت ، کرایه اتوبوس بهشت زهرا و … تقسیم می شوند.

اجاره اتوبوس واحد گشت نیز یکی از خدمات مناسب می باشد که سفارشات بسیاری را در بر می گیرد. اصطلاح واحد گشت در گذشته نشان دهنده سرویس های اجاره اتوبوس شرکت واحد بوده است. این سرویس توسط شرکت واحد ارائه داده می شد. مجموعه یزدان گشت با تجربه بسیار در این زمینه ، آماده خدمت رسانی در حوزه اجاره انواع اتوبوس به مشتریان محترم می باشد که توانسته خدماتی متنوع و با کیفیت مشابه با بهترین شرکت ها داشته باشد و همواره رضایت مسافران را جلب نموده است.

 

اتوبوس واحد گشت یزدان گشت

 

اتوبوس های واحد گشت یزدان گشت از نوع اسکانیا می باشند و دارای تمامی امکانات لازم برای یک سفر مناسب هستند که با بهره مندی از معاینه فنی و بیمه کامل ، خیالتان از این موارد راحت خواهد بود. با کرایه اتوبوس واحد گشت ، از تردد خودرو های سواری جلوگیری می شود که بدین ترتیب ، مشکلاتی نظیر ترافیک ، محدوده طرح ترافیک و … پیش نخواهند آمد. قیمت سرویس های این مجموعه همواره رابطه مستقیمی با انصاف داشته و پایین ترین قیمت ها در آن لحاظ شده است. تعیین قیمت در این زمینه وابسته به معیار های مختلفی مثل طول مسیر ، ترافیک و … می باشد و نرخ ثابتی برای آن موجود نیست.

 

برای رزرو اتوبوس و کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

09123093071

021-46047809

منبع : https://yazdan-gasht.com/2020/03/20/vahed-e-gasht-bus-2/

 





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: